Ассоциация Предприятий Промышленной Автоматизации Украины

«Критерії закупівлі в АСУТП: кращі практики, орієнтовані на ROI TCO – а не на ціну»

Круглий стіл АППАУ, 17 серпня. Стара-нова тема знову за столом дискусій. Стара – бо вже як кажуть «в печінках» - а віз все там, єдиних, загальноприйнятих підходів на ринку як протистояти ціновому тиску, що рушить якість – й досі немає. Нова – оскільки ми виходимо на новий етап підготовленими, як ніколи раніше.

Планы 2017 – по итогам отчетного собрания АППАУ

На отчетно-выборном собрании АППАУ, 18 января, были подведены окончательные итоги 2016 и представлены планы на этот год. Мероприятие собрало около 50 человек – кроме членов АППАУ, присутствовали партнеры и победители номинаций 2016. Наш краткий отчет об этом.

К АППАУ присоединилась компания «Риттал» ООО - приветствуем нового члена ассоциации!

Немецкий концерн Rittal GmbH & Co. KG вот уже более 50 лет является ведущим мировым производителем промышленных и ИТ-шкафов, электронных систем, систем контроля микроклимата, токораспределительного оборудования, всепогодных шкафов и комплексных решений по ЦОД. Изделия Rittal широко используются в промышленности, энергетике и телекоммуникациях.

Аналітика АППАУ – головні загрози та виклики на 2017 на ринку АСУ ТП

В публічному звіті АППАУ за 2016 рік є окремий розділ, що презентує аналітичний доробок асоціації - він заслуговує окремого розгляду для всіх гравців ринку. Публікуємо повністю цей розділ з невеличкими коментарями - доповненнями, а також даємо посилання на свіжий вебінар на цю тему.

Прогнозы на 2017 – рынок промышленной автоматизации

В начале года каждая отрасль пестрит прогнозами на год. Это давно уже стало традицией на большинстве рынков. Но традицией не просто модной, но и очень полезной – ведь именно в это время большинство участников каждого рынка определяются со своими планами на год.

Кращі компанії та експерти 2016 – номінації від АППАУ

В підсумках 2016 ми вже відзначили головні події, що задавали напрямки та темпи нашого розвитку в минулому році. Ці підсумки не можуть бути повними без головних фігурантів – людей та компаній, які на нашу думку внесли найбільший вклад в розвиток промислової автоматизації країни. Разом в нас вийшло 7 номінацій та 12 компаній.

З Новим роком та Різдвом!!!

Шановні колеги! Щиро вітаємо вас з Новим роком та Різдвом! Нехай Новий рік принесе Вам гарні новини, щасливі події, додасть наснаги та творчого натхнення, а також наповнить серце добром, любов’ю та вірою у здійснення заповітних мрій та сподівань. Рік був насичений різними подіями – ми їх мали майже щомісяця в різних регіонах України. На згадку ми підготували

Підсумки 2016 через події АППАУ та партнерів

Рік завершується – він став рекордним не тільки по інтенсивності подій для АППАУ, а й кількості важливих висновків, партнерств та нових проектів розвитку. Що з цього всього ми беремо з собою в рік наступний? Відповіді ми представимо в короткому огляді ключових подій, які подарували нам певні відкриття – інсайти.

Конференція Connecting IT & OT - звіт

Конференція 14 грудня стала фінальним акордом зібрань 2016, присвячених темі 4.0. Загалом заходів по 4.0, що організовувала АППАУ або ж брала участь в подібних партнерських, ми нараховуємо близько 15 в цьому році. Конференція Connecting IT&OT планувалась нами вже в спільному русі 4.0 як фінальна

Українська Smart Factory – на фоні кращого білоруського кейсу 4.0

14 грудня ми знову побачимо кращі приклади в області 4.0 – і цього разу, на відміну від липневої конференції ми будемо фокусуватись на «4.0 - зроблено в Україні і для України». Отже, будуть представлені кейси АМКР / Process Engineering, Infocom, uMuni, PassivDom, IT-Enterpise –

К АППАУ присоединилась компания Schneider Electric – мировой эксперт в управлении энергией и автоматизации

Приветствуем нового члена ассоциации - компанию ООО «Шнейдер Электрик Украина»! 160 000 сотрудников кампании Schneider Electric работают в более чем 100 странах мира, помогая клиентам управлять энергией

Є маса попередніх напрацювань, є група ТК185 по новому ДСТУ, є підтримка розробників е-платформ закупівель, є нові аналітичні напрацювання в рамках проекту Digital Twins.  Отже, залишилось «дотиснути» тему. Що ж, - спробуємо?

Програма заходу:

  • 14:30-14:45 Вступ, контекст та цілі заходу (О. Юрчак)
  • 14:45-15:30 Обмін інформацією – фіксуємо новий статус-кво (10 хв кожному спікеру)
    • Аналітика з Digital Twins по стану тендерів в системі Прозорро (М. Романов)
    • Аналітика з інших е-платформ (експерти е-платформ)
    • Кейси учасників ринку (охочі)
    • Спільне резюме - головні виклики стосовно роботи з системами е-закупівель
  • 15:30-16:00 Кращі практики вибору постачальників
    • Критерії, орієнтовані на ROI та TCO (група ТК 185)
    • Інші критерії – всі учасники
  • 16:00-16:20 перерва
  • 16:20-17:00 підведення підсумків

Захід відбудеться 17 серпня, з 14:30 до 17:00, за адресою: м. Київ, пер. Ярославський 1/3, HUB 4.0

Для участі – необхідна реєстарція, заповніть, будь ласка форму:

 

Архив публикаций:1-1011-2021-3031-4041-5051-6061-7071-8081-9091-100101-110111-120121-130131-140141-150151-160161-170171-180181-190191-200201-210211-220221-230231-240241-250251-259