Ассоциация Предприятий Промышленной Автоматизации Украины

Новости   rss

Що робити після вступу в АППАУ – від простого до складного

Чимало наших нових членів вступають в АППАУ під впливом конференцій, де багато просунутих речей, багато емоцій, багато інформації… багато всього – і це захоплює та надихає. Але вже після вступу й через велику кількість інформації та подій, чимало менеджерів губиться й не знає з чого починати співпрацю. Цим постом ми хочемо роз’яснити ці речі й дати прості рекомендації як для новачків так і для тих, хто давно з нами.

Всі програми АППАУ можна розкласти на 3 добре знайомі вам рівні – й в кожному з них ми зазначаємо не більше 3-х пп.

1. Beginner – або програма простих кроків

Ця програма саме для нових членів, але також для тих, хто по різним причинам ще не пройшов ці кроки. Роль цієї програми – почати використовувати комунікаційні канали АППАУ для власних цілей . Адже це і є найпростіша, але дуже важлива наша роль – ми є додатковим, потужним каналом комунікацій для наших членів. Отже, - 

  1. Let’s assign the right person - призначте відповідальну особу: це саме той чи та, з ким найбільше ми працюватимемо щодо планів кооперації, та хто точно має знати всі плани – події – послуги від АППАУ. Повідомте про це адміністрацію АППАУ. Це потрібно також для того, щоб ми не спамили новинами всіх інших, кому це не так важливо.
  2. Let’s connect online & offline - приєднайтесь до всіх комунікаційних каналів АППАУ: там ви негайно можете розпочинати власні комунікації. Перш за все це наші групи на Facebook та Linkedin. Окремо, і якщо це ваша тема – ви можете приєднатись до групи «Індустрія 4.0 в Україні». Також – і якщо ви більше цікавитесь технічними моментами – до груп «АСУ в Україні» та MES in UA. Всі презентації АППАУ та наших членів, найбільш цікаві презентації конференцій ми викладаємо на ресурс slideshare – підпишіться на нього, щоб автоматично отримувати оновлення й регулярно шліть нам свої кращі презентації. Якщо ви не підписані на розсилки АППАУ й бажаєте бути в курсі подій – також зробіть це тут.  Також перегляньте графік подій АППАУ - чимало з них вже деталізовані. Тому визначтесь які вам найбільш цікаві для ваших виступів.
  3. Let’s communicate – почніть власні та особисті комунікації: почніть регулярний постинг – в мережі, а також на е-адресу АППАУ info@appau.org.ua. Ми рідко публікуємо прямі рекламні пости і не рекомендуємо вам робити це в соц мережах. Навпаки, ми вітаємо і знаємо, що це цінять вся наша аудиторія й замовники – просвітні та освітні блоги та статті, відео, фото-звіти з подій, аналітичні звіти, підкасти (аудіо-записи інтервью) тощо. Найпростіший – а деколи й найцінніший контент – це просто висловити свою думку, як професіонала, з питань, які ви вважаєте важливими для всієї спільноти.

Найбільша помилка, яку ще робить переважна половина наших членів на цьому рівні – це пасивне спостереження, замість активного й особистого використання каналів АППАУ. Ви просто не уявляєте скільки втрачаєте можливостей, щоб донести до ринку ваш голос, почати прямі комунікації та залучення потенційних партнерів чи споживачів. Тому, будь-ласка – прямо, регулярно, та активно  спілкуйтесь з ринком – просто зробіть ці 3 кроки. 

2. Intermediate – програма співпраці середнього рівня

Наступний рівень – це координація по конкретних кроках та спільних програмах дій. 

  1. Проведіть стратегічну сесію: мова про короткий (до 4-6 год), але змістовний мозковий штурм, який відповідає на ваші власні 3 стратегічні питання  - «де ми зараз» (аналіз ситуації), «де ми хочемо бути» (наші стратегічні цілі та орієнтири), «як туди дібратись» (конкретні стратегії та напрямки дій). АППАУ має відпрацьовані формати подібних сесій та великий досвід їх проведень. Роль сесій – не стільки пошук «супер-стратегій», - як вирівнювання (англ. Alignment) всієї команди менеджменту в 2 дійсно супер-важливих речах 1) однаковому розумінні вашого позиціонування, ваших цільових сегментів,  цілей по них та напрямків розвитку, 2) в мотивації до простих, але дуже важливих кроків (як ті ж комунікації з ринком). Не зважаючи на велику кількість внутрішньої інформації, яка спливає на таких сесіях, ми гарантуємо конфіденційність – адже ваш успіх, це наш успіх.
  2. Включіться в програми розвитку АППАУ на мінімальному рівні: відповідно до визначених пріоритетів та напрямків розвитку, розгляньте програми розвитку АППАУ – зараз їх 9, коротка інформація представлена в нашій статті по планах на 2017, детальніше для вендорів – див. тут, для інших категорій – скоро буде. Визначте програми та точки синхронізації в них, які краще всього відповідають пріоритетам. Наприклад, якщо ви вендор й бажаєте краще просувати ваші продукти на ринку, то очевидно, для вам підійде програма Discovery, а в ній – плани та послуги АППАУ по просуванню. 
  3. Скоординуйте конкретні плани дій: далі справа техніки – просто скоординуйте спільний з АППАУ план дій – в яких подіях ви хочете приймати участь, яку тему та яким чином просувати і т.п.

Як показує наш досвід, проходження подібних кроків дає суттєву віддачу на протязі року. Головна помилка тут – зупинитись на пів-дорозі, наприклад, виконати п.1), але нічого не робити далі.  Заважає також перфекціонізм – часто компанії беруть надто глобально, чи надто високо, замість того, щоб негайно робити очевидні, прості речі, що ясно слідують з аналізу ситуації.

3. Advanced – програма спільного розвитку бізнесу

Третій, найвищий рівень – це програми спільного розвитку бізнесу з використанням спеціальних послуг АППАУ, часто – за додаткову плату. 3 кроки цього рівня:

  1. Розгляньте пакет послуг АППАУ та виберіть ту, яку ви потребуєте: частина послуг може бути включена в попередній рівень, але інша частина – платна.  Як правило, ці послуги призначені для швидшого та більш потужного вашого розвитку по тому чи іншому напрямку. Наприклад, в області продажу це може бути лідогенерація, в області проектного управління – проектний менеджмент і т.п. Ці послуги забезпечуються кваліфікованими партнерами – кращими в своїй області. Члени АППАУ мають очевидні переваги проти інших гравців ринку – а) ці послуги специфіковані під область інжинірингу та АСУ ТП, б) вони є дешевшими щодо ринкових цін. 
  2. Починайте активно користуватися послугою: для цього, як правило, потрібно пройти початковий тренінг. Консультуйтесь з АППАУ та-чи провайдером своїх послуг – що виходить, що ні, як прогресувати швидше. Знайдіть колег, хто робить ті самі речі, обмінюйтесь, приєднуйтесь до відповідних професійних спільнот в залежності від сфери інтересів. 
  3. Розгляньте можливості та скоординуйте спільні з АППАУ плани середньострокового розвитку: перелік напрямків тут може бути теж широким – від посилення експорту, виходу на ринок нових навчальних продуктів і т.п. - до сертифікації по новим стандартам чи в області освіти. На відміну від пп. в розділі Intermediate мова про речі, які потребують додаткового планування, інколи - фінансування й виконуються з залученням більшого ресурсу. Типовим прикладом таких планів є ініціативи руху «Індустрія 4.0 в Україні» - разовий виступ на конференції по цій темі не дасть нічого, навпаки – серія добре спланованих заходів може легко вивести вас на лідерські позиції.

Про якісь типові помилки на цьому рівні говорити ще рано – просто тому, що до нього дійшли лічені компанії. Але цей рівень має найвищий КПД співпраці в середньострокову періоді. 

Отже, починайте свій рух – від просто до складного. Навіть якщо ви помиляєтесь, чи дієте не оптимально, це краще ніж нічого не робити. Зміни – це конкретні дії. А час сьогодні потребує змін всюди. 

 

Комментарии: