Ассоциация Предприятий Промышленной Автоматизации Украины

Новости   rss

Тренінг-практикум «Маркетинг для інженерів: основи», 10-11 березня

На протязі всього існування АППАУ, ми бачимо низький рівень комунікацій та маркетингу від учасників ринку пром. автоматизації. На фоні падіння внутрішніх ринків, а також комодитизації («однаковості» в сприйнятті споживачів) продуктів різних постачальників послуг та товарів, маркетинг стає критичною функцією організацій, від якої залежить виживання.

Саме він формулює в очах споживача конкурентоздатність та дієвість ваших пропозицій. Це питання сьогодні важливе не тільки для комерційних організацій, а також для ВНЗ – на їхній контекст, крім комунікацій з ринком, впливає також відплив абітурієнтів закордон та в інші сфери.

Загалом ці причини формують нашу ініціативу - АППАУ разом з факультетом промислового маркетингу та менеджменту «КПІ» пропонують початковий курс для ВНЗ та інжинірингових компаній.

Цільова аудиторія: визначені відповідальні за маркетингові комунікації від кафедр – членів АППАУ, а також від системних інтеграторів.

Формат навчання: 2-деннний тренінг.

Цілі тренінгу:

  • Дати учасникам основи знань про ведення маркетингових комунікацій для промислових ринків
  • Розглянути практичні інструменти та методи ведення маркетингових кампаній на В2В ринках
  • Передати готові шаблони та інструменти для організації маркетингу на початковому рівні

Дати тренінгу: 10-11 березня

Тренінг є безкоштовним - проводиться  для членів АППАУ .

Місце проведення: м. Київ, (визначається)

Програма

10 березня

Модуль 1. Основи В2В маркетингу

  • Головні концепції та поняття В2В маркетингу: додана цінність, ланцюжок цінності, бізнес-модель, УТП та ключові повідомлення, маркетинг мікс vs маркетинг відносин, цикл (лійка) продажу vs цикл закупівлі, канали продажу в В2В, екосистема.
  • Головні виклики та тенденції на промислових ринках Україні, роль маркетингу в організації
  • Кращі та гірші приклади від клубу B2B Ukraine та АППАУ

Модуль 2. Аналітика та Планування

  • Від продуктово-центрованої - до клієнто-центрованої організації
  • Що значить розуміння споживача: культура, методи, процеси, технології
  • Продуктова та клієнтська сегментація. Інструменти таргетингу.
  • Структура маркетингового плану

11 березня

Модуль 3. Як організувати ефективну маркетингову кампанію

  • Базові поняття кампанії: система повідомлень, контент-маркетинг, тактики комунікацій, лідогенерація, вирощування.
  • Inbound vs outbound маркетинг: головні тактики для промислових АСУ
  • Меппінг по циклу продажу – тактики, повідомлення, контент, інструменти.
  • Види кампаній. Лояльність. Програми лояльності. Управління досвідом.
  • Структура та план кампанії

Модуль 4. Розвиток екосистеми партнерів

  • Категорії партнерів на ринках промислових хай-тек
  • Головні проблеми в розвитку партнерств. Роль комунікацій.
  • Системне залучення партнерів до питань розвитку
  • Методи та інструменти для каналів продажу та партнерів.

В рамках тренінгу будуть використані чисельні приклади з ринків АСУ ТП, ІТ, машинобудування та інших хай-тек ринків. Учасники виконують індивідуальні завдання та групові вправи, по закінченню отримують сертифікат.

Для участі в тренінгу заповніть б-ласка реєстраційну форму:

 

Комментарии: