Біла книга «10 трендів цифрового та В2В маркетингу в 2022»

Огляд трендів наступного року є доброю традицією, що допомагає керівникам бізнесу краще планувати свій розвиток. В В2В маркетингу, в спільноті B2B Ukraine останній раз це робили в 2016–2017 роках й тим більш цікаво було подивитись, що ж змінилось в світі В2В сьогодні і які тренди є найбільш релевантними на 2022.

Крім огляду тенденцій, ми надаємо також рекомендації для учасників спільнот АППАУ та Індустрії 4.0 або, якщо ширше – для промислових та хайтек секторів. Маємо надію, вони будуть корисними для учасників всіх цих спільнот, й в першу чергу, керівників фірм, відповідальних за маркетинг та продажі.

10 трендів в цьому огляді:

  1. Вплив Сovid-19 – прискорення діджиталізації за всіма В2В сегментами.
  2. Зростання впливу клієнтського цифрового досвіду.
  3. Зміна підходів – перехід на сервісні моделі.
  4. Гібридні заходи, як новий та головний формат В2В івентів.
  5. Перехід на аутсоурсингові та шерингові моделі.
  6. Хайп навколо відео-маркетингу.
  7. «Контент – й надалі король» – але вимоги зростають.
  8. Фокус на клієнтських історіях та кейс-стаді.
  9. Спільноти, екосистеми та лідери думок.
  10. Зростання ролі MarTech (технологій маркетингу).

Виконавча дирекція АППАУ дякує нашим партнерам, які прийняли участь в підготовці цього документу – компаніям Метінвест Діджитал, B2B Ray, Rubarb Digital, Агенції Індустріального Маркетингу, Українській асоціації меблевиків, Федерації роботодавців автопрому.

Для завантаження е-книги необхідно заповнити форму: