Огляд трендів наступного року є доброю традицією, що допомагає керівникам бізнесу краще планувати свій розвиток. В В2В маркетингу, в спільноті B2B Ukraine останній раз це робили в 2016–2017 роках й тим більш цікаво було подивитись, що ж змінилось в світі В2В сьогодні і які тренди є найбільш релевантними на 2022.
Крім огляду тенденцій, ми надаємо також рекомендації для учасників спільнот АППАУ та Індустрії 4.0 або, якщо ширше – для промислових та хайтек секторів. Маємо надію, вони будуть корисними для учасників всіх цих спільнот, й в першу чергу, керівників фірм, відповідальних за маркетинг та продажі.
10 трендів в цьому огляді:
- Вплив Сovid-19 – прискорення діджиталізації за всіма В2В сегментами.
- Зростання впливу клієнтського цифрового досвіду.
- Зміна підходів – перехід на сервісні моделі.
- Гібридні заходи, як новий та головний формат В2В івентів.
- Перехід на аутсоурсингові та шерингові моделі.
- Хайп навколо відео-маркетингу.
- «Контент – й надалі король» – але вимоги зростають.
- Фокус на клієнтських історіях та кейс-стаді.
- Спільноти, екосистеми та лідери думок.
- Зростання ролі MarTech (технологій маркетингу).
Виконавча дирекція АППАУ дякує нашим партнерам, які прийняли участь в підготовці цього документу – компаніям Метінвест Діджитал, B2B Ray, Rubarb Digital, Агенції Індустріального Маркетингу, Українській асоціації меблевиків, Федерації роботодавців автопрому.
Для завантаження е-книги необхідно заповнити форму: