Кейс-стаді “Як оптимізувати шлях споживача в епоху платформ”

Розгляд кейсу «Як оптимізувати шлях споживча в епоху платформ» – буде розглядатись в п’ятницю 10 лютого, в 15:00 на спеціальному мітапі АППАУ – запрошуємо учасників спільноти.

Суть кейсу

В рамках АППАУ ми вже пропонуємо нашим членам 5 платформ спільного користування

  • Land4Developers – маркетплейс та інформаційних хаб Індустрії 4.0 (англомовний)
  • Платформа мечмейкингу EIF – марктплейс та мечмейкингова платформа з фандрейзингу
  • Платформа Ukrainian Brave Business – платформа для віртуальних виставок експортерів
  • Платформа EEN-Ukraine – світова платформа, яка дає доступ до бази потенційних партнерів та клієнтів з 70 країн світу
  • Платформа B2BMatch – подієва платформа (під події) від ЄС, найчастіша у використанні сьогодні. Ось чергова подія І4.0 яку ми зараз промотуємо.

Є ще інші, дотичні, які також пропонуються нашим членами іншими учасниками чи стейкхолдерами (Назовні, платформи Дії, ЕЕРО, є чимало євро-платформ інноваційного брокериджу тощо). З точки зору policy-makers та провайдерів,  забезпечення інструментами – це добре. Абстрагуючись від специфіки цієї категорії, великий вибір – це завжди добре й з досвіду інших ринків та продуктів, ми знаємо, що створення «єдиного та універсального», «на всі випадки життя» – не працює.

Однак з точки зору цілей бізнесу МСП (й де №1 – лідогенерація) та вкрай обмежених ресурсів (часто немає навіть 1-го маркетолога) таке розмаїття платформ не виглядає благом. Радше навпаки, черговий провайдер обіцяє супер-результати, якщо «ви заповните профіль» й час від часу будете моніторити цей ресурс. Але на практиці, й коли результатів немає, багато МСП оцінює всі ці речі, як відволікання від роботи й просто втрату часу. Адже обіцяних лідів немає. А щоб вони були, – треба витрачати купу сил та ресурсу, яких також немає. Й коли МСП не користуються інструментами, для провайдера (-ів) це також означає втрату багатьох сил, ресурсів та коштів.

Отже, теоретично – платформи корисні та потрібні. Але практично – їх надто багато й користування ними не очевидне з точки зору реальної цінності для МСП, й зрештою для тих хто їх пропонує.

Яким чином можна оптимізувати користування платформами для МСП, що досягати кращих результатів?

Ми розглянемо цей кейс в п’ятницю, 10 лютого в 15:00. Вітається залучення експертів, а також вдалі кейси (й не дуже) від самих учасників спільноти – звертайтесь на info@appau.org.ua Посилання на реєстрацію.