Панорама сервісів АППАУ на 2018

Вже декілька років АППАУ пропонує для своїх членів чимало сервісів – консультаційні послуги, стратегічні сесії, навчання, нетворкинг, інші. Цього року до них додались розробка та проведення спільних івентів та програм розвитку ринку, а також доступ до грантових послуг.

Багато членів організації вже користуються ними, інші – навіть не починали. Цим оглядом ми представляємо 10 найбільш цікавих та корисних, з нашої точки зору, послуг для наших членів. У 2018 вони стануть більш системними, простими для доступу та розуміння – а значить ефективнішими в використанні.
Перші 5 послуг є безкоштовними – точніше, вони автоматично включені в членський пакет для дійсних членів асоціації:

1.Використання комунікаційних каналів

АППАУ постійно пропонує своїм членам використовувати онлайн для розповсюдження важливої інформації для інших учасників ринку. Мова про групи та сторінки в соц. мережах (Facebook, Linkedin, Slideshare), е-мейл розсилки, 2 сайти, а також мережу медіа-партнерів. Для зручності та кращої адаптації під конкретний канал та аудиторію, з грудня з’являється нова послуга – «Публікатор». Достатньо просто заявити про новину та дати посилання на контент, далі – ми все зробимо самі.

2. Проведення стратегічних сесій. 

Ми маємо один з кращих в Україні досвід стратегічного маркетингу та маркетингу інновацій на хай тек ринках, також в розвитку бізнесу та продажах. Відповідно, ми можемо швидко аналізувати та визначати, наскільки ваша компанія має ефективну ринкову стратегію чи оцінювати її стан в конкретній області діяльності. Мінімальна тривалість сесії – до 4-х годин, ми рекомендуємо їх проходити щороку. Головна цінність таких сесій – швидка корекція стратегічного курсу.

3. Участь в заходах АППАУ та партнерів

Щороку ми плануємо 3-5 власних конференцій, куди запрошуємо учасників ринку. Також – це різноманітні семінари, вебінари, круглі столи, тощо. Наповнення цих подій відбувається разом з нашими членами та медіа партнерами. Таким чином, члени асоціації отримують додаткові можливості для свого просування.

4. Доступ до бази знань
База знань завжди була доступною для членів на ресурсі dropbox. Водночас ці посилання часто губились, й відповідно інформація була недоступною. З грудня 2017 ця послуга – як і всі інші в цьому переліку, – доступні з єдиного місця, – особистого Кабінету АППАУ. База містить найбільш цінні матеріали, які ми відбираємо протягом останніх 5 років й структурована по розділах:

  • Маркетинг, продажі, розвиток бізнесу
  • Управління виробництвом
  • Розвиток інновацій – Індустрія 4.0
  • Методики ROI-TCO
  • Стандарти CSIA
  • Програми розвитку та звіти АППАУ та інші.

Кожен з членів може додавати свої матеріали в цю базу, а також створювати нові розділи.

5. Нетворкинг – нові контакти та покращення взаємовідносин в спільноті.
Звісно, члени АППАУ часто бачаться та знайомляться на різних заходах. Але буває, що інформація губиться, й доступ до інших членів потрібно шукати. В новій послузі, ви дуже просто заявляєте про себе, свої продукти, свої пропозиції до співпраці (все це – ви самі заповнюєте в своїй карточці) – й далі інформація автоматично надсилається всім членам, хто вже зареєстрований на майданчику theCabinet.

Наступні 5 сервісів потребують додаткової оплати, оскільки закладені в них обсяги робіт та якість значно вищі. Водночас їх ціна нижча від ринкової для членів АППАУ, а в ряді випадків є унікальною за критеріями адаптації до ринку АСУ ТП та електротехніки.

1. Аналітика клієнтів та перші кроки в СЕМ
Які головні виклики розглядають ваші клієнти в ринковому та технологічному контексті, як вони на них реагують, що є пріоритетним, як вони оцінюють вашу компанію (сильні та слабкі сторони), який їх досвід, тощо – подібні питання є ключовими для топ-менеджерів при визначенні чи корекції стратегічного курсу. Ми маємо готові онлайн анкети, які передаються членам АППАУ на безкоштовній основі. Якщо ж ми проводимо опитування разом, це коштує невеличку суму, натомість послуга включає також обробку результатів та рекомендації.

2. Позиціювання – Ідейне лідерство
Тут мова про оцінку вашого ринкового позиціювання та ідейного лідерства – тих областей ключових компетенцій та експертизи, які ви точно та ясно пропонуєте щодо головних питань клієнтів. Загальна оцінка – на основі ваших публічних меседжів, УТП та контенту, а також окремого онлайн опитування – може бути безкоштовною. Зміни, корекції, покращення – в тому числі через тренінги чи міні-проекти потребують оплати.

3. Створення експертного контенту
Кейс-стаді та білі книги, гайди, аналітичні звіти, інфографіка, тощо – всього цього дуже не вистачає на українському ринку як вендорам, так і інтеграторам. І сьогодні – коли споживач все більше переходить в онлайн, – цей просвітний контент є в постійному пошуку. Ми допомагаємо вам це створювати – для цього ми маємо досвід, ресурс, а також технічну експертизу по багатьом сегментам ринку.

4. Програми лідогенерації
Як тільки ви маєте певний рівень за вищевказаними пп 1-3 – час запускати системні програми лідогенерації через інтернет. Ми маємо унікальний, 5-річний досвід володіння програмами Marketing Automation від різних постачальників. Завдяки цьому знаємо, як запускати інтернет кампанії, а також налаштовувати вхідний (inbound) маркетинг для постійної генерації та вирощування лідів.

5. Експортна програма АППАУ
Ця програма є до певної міри комбінацією вищевказаних послуг, але включає також більш глибокі дослідження цільових ринків та організацію подій закордоном.
Всі послуги вже запущені й окремі члени АППАУ ними користуються – див. як приклад огляд ситуації в області позиціювання та ідейного лідерства. Крім вказаних послуг є чимало інших, – наприклад, готові формати розвитку ринкових сегментів спільно з вендорами. Водночас їх удосконалення чи запуск дуже залежить від попиту та готовності до них самих членів – див. огляд ініціатив 2017 тут.
Водночас, ми ясно бачимо, що потенціал використання – набагато більший. Іншими словами, за ту ж суму, що ви, як член АППАУ, платите – ви можете отримувати значно більше. А при невеликих доплатах, ви можете суттєво покращувати ваші показники маркетингу, продажу, та нарощувати інші конкуренті переваги. Але для цього потрібно також покращувати рівень нашої взаємодії – й перш за все, комунікацій. Ваш зворотній зв’язок щодо потреб, пріоритетів, проблемних питань в користуванні тими чи іншими послугами є критично важливим для нас для наступного покращення сервісу.
Зі свого боку – для спрощення та кращої доступності вказаних послуг – ми запускаємо внутрішній Кабінет – доступ до нього може мати кожен співробітник дійсного члена АППАУ, що має акаунт. Поки що він орієнтований на Вендорів та Системних інтеграторів. Пізніше, ми налаштуємо контент та послуги для інших категорій спільноти АППАУ.
Про деталі самого програмного рішення та зміст Кабінету ми в деталях розповімо найближчим часом. Але відтепер, всі охочі за вищевказаними категоріями можуть просто реєструватись та вже розглядати представлені послуги в деталях.

У 2017-18 рр АППАУ стає більш сервісною і водночас, більш «цифровою» організацією. Залишайтесь з нами й так само плануйте ваш власний розвиток в цих 2-х сферах – в епоху четвертої промислової революції, тільки так можна зростати швидко та стабільно.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *