Промислові АСУ: форум лідерів «Нова країна – Новий ландшафт», Київ, 19 лютого 2015 року

Як з об’єктивних причин – як зміщення ваги на готові імпортовані технологічні рішення та обладнання, так і загально-бізнесових, до яких належать корупція, сумнівні тендери та недостатній рівень інвестицій. Окремо варто виділити відставання від розвинутих країн в сучасних технологіях автоматизації, знанні та використанні європейських стандартів, а також в слабкій інтеграції з економічними показниками підприємств. 

Якщо гравці хочуть не тільки виживати в найближчі кризові роки, але й розвиватись – потрібно змінювати правила гри.

Форум лідерів «Нова країна – Новий ландшафт» збирає лідерів ринку промислових АСУ по всім категоріям: виробники, інтегратори, проектні організації, дистрибутори, ВУЗ-и та кінцеві замовники. 3 ключові та спільні завдання форуму:

  1. Обговорення стану галузі – визначення ключових напрямків розвитку
  2. Консолідація навколо пріоритетних тем та напрямків розвитку, гармонізованих з європейськими та світовими тенденціями
  3. Пошук – демонстрація кращих прикладів в Україні та світі

Наш слоган: “Думай. Відчувай. Єднайся. Дій.” відображує головні принципи, як потрібно змінювати правила гри – і для кожного: 

  • Думай – чому при доступності кращих світових технологій Україна так відстає по їх впровадженню? Чи можемо ми разом долати негативні явища, та як це робити?
  • Відчувай  – справжні лідери переживають за свою справу, – саме тому вони глибоко відчувають проблеми, фокусуються на них та пропонують рішення. І саме тому вони можуть визначати майбутнє.
  • Єднайся– галузь, як ніколи потребує горизонтальних зв’язків та консолідації між різними людьми та категоріями гравців ринку. Спілкування, обмін та ефективна співпраця сьогодні – це навіть не фактор успіху, це – фактор виживання.
  • Дій – змінювати правила гри – значить діяти. Ви готові?

Організатори: Асоціація Підприємств Промислової Автоматизації України  та компанія «Євроіндекс»

4 головні теми форуму:

Економічні та галузеві виклики

Пріоритетні питання розвитку АСУ ТП

Мега-тренди промислової автоматизації

Стандарти та кращі практики в інжинірингу

– сучасна АСУ як відповідь на галузеві виклики

– промислові АСУ – рішення по енергоефективності

– вклад АСУ ТП в економічні показники

– розрахунок ROI в АСУ

– питання розвитку бізнесу в АСУ (співпрація, аутсоурсинг, експорт, маркетинг та продажі…)

– покращення цінності в ланцюжку Вендор-Інтегратор-Замовник

– стандарти, політики та стратегії розвитку АСУ на промислових підприємствах

– гармонізація з кращими світовими стандартами (ISA-88-95-99 та інші)

– управління активами АСУ 

– розвиток сучасних методів обслуговування АСУ

– просвіта та підготовка персоналу для АСУ ТП

– тендери: чи потрібні та які вони мають

– Industry 4.0

– інтеграція систем АСУ

– безпека та експлуатаційна готовність об’єктів управління

– Internet of thing в АСУ

– дистанційне обслуговування в АСУ

– промислові мережі (вкл wireless)

– хмарні технології в промислових АСУ

– кібербезпека

– смарт пристрої …  

– стандарти якості в Системній інтеграції (або як відрізнити якісного Інтегратора)

– проектне управління в АСУ ТП

– управління в стилі agile

– вклад вендорів в розвиток системних интеграторів

– покращення досвіду споживачів в експлуатації

– що таке кращий сервіс в обслуговуванні АСУ ТП

     

                                                                 

Дата та місце проведення: 19 лютого, з 9:30 до 18:00, за адресою: м. Київ, Академія ДТЭК, вул. Жилянская, 75, БЦ «Євразія», вхід 2, 12 поверх, зал “Інноваційність”..

Очікувана кількість учасників:  100-120 чол.

В програмі форуму: 

  • Спілкування з першими особами – генеральними директорами, власниками та керівниками напрямків
  • Доповіді справжніх експертів по зазначеним темам (кінцева програма – після 30 січня)
  • Панельні дискусії по 4-м секціям
  • Спілкування на інформаційних стендах учасників та спонсорів
  • Фуршет для всіх учасників форуму  (після 18-ої год)
Умови участі: 
  • Відвідування (на 1 учасника)               
                 –  до 10 лютого – 1400 грн
                 –  з 11 по 19 лютого – 1800 грн
         при реєстрації 2-х осіб з однієї компанії  – знижка 10%
  • Інформаційний стенд – 2500 грн
  • Окремі пакети та послуги для різних видів спонсорів
  • До висвітлення події запрошуються інформаційні, медіа та бізнес-  партнери

Довідкова інформація: info@appau.org.ua

Зареєструватись на форум – заповніть, будь ласка, реєстраційну форму:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *