6 серпня, з 16:00 до 17:30
На тему маркетингу на сайті АППАУ є десятки статей, а серед них на теми позиціонування та пропозиції цінності – найбільше. Ця тема – одна з найскладніших в професійному маркетингу промислових хайтек, й одна з найактуальніших в експорті. Але рух в цьому напрямі учасників нашої спільноти все ще повільний. Компанії роблять одну й ту ж принципову помилку – вони невірно або неефективно позиціонуються по відношенню до очікувань та інтересів цільової аудиторії.
Але що це таке «ефективне позиціонування» та як його виробити? Й, особливо, по відношенню до конкретних ринків, як ЄС, куди останнім часом спрямований наш погляд?
Будемо про все це говорити на вебінарі 6 серпня.
В програмі
- Основи позиціонування для промислових хайтек ринків
- Позиціонування та УТП – як вони співвідносяться
- Головні помилки позиціонування інноваторів Індустрії 4.0
- Кращі приклади позиціонування в сфері Індустрії 4.0
- Як виробити ефективне позиціонування для ринків ЄС
Вебінар ведуть
- Юрчак Олександр, ген. директор АППАУ. Раніше Олександр чимало працював як консультант та бізнес-тренер з питань В2В маркетингу, в тому числі з членами АППАУ.
- Вербовий Руслан, провідний веб-розробник B2B Ray / АППАУ, фахівець по веб-маркетингу, обслуговує сьогодні ряд клієнтів B2B Ray, й серед них члени АППАУ.
- Запрошені спікери від компаній інноваторів Індустрії 4.0 – 482.Solutions, RWA, Infocom Ltd (перелік уточнюється)
Корисна інформація для учасників вебінару
- Проблеми позиціонування українських інноваторів Індустрії 4.0 (2019)
- Пропозиція національного позиціонування Індустрії 4.0 в рамках підготовки HMI-2020
- Приклади пере-позиціонування або посилення позиціонування на внутрішньому ринку серед членів АППАУ
Вебінар є безкоштовним, для участі необхідна реєстрація