Аналітика ринків. Методики управління досвідом

Аналітика ринків. Методики управління досвідом

Аналітика ринків і управління клієнтським досвідом – одні з найбільш недовикористаних послуг АППАУ. Володіючи величезним досвідом і компетенціями в цих сферах, ми можемо швидко покращувати ваші показники маркетингу, сервісу, програм лояльності або партнерських програм.

Послуги АППАУ в цій області:

  • Безкоштовні послуги:
    • консультації про те, що таке СЕМ (управління клієнтським досвідом), які є інструменти, готові шаблони опитувань і т. п.
    • надання шаблонів питань і готових опитувальників під ваші власні онлайн опитування.
    • надання всієї необхідної інформації на тему СЕМ, включаючи спеціальні звіти АППАУ.
  • Платні послуги (спеціальна ціна):
    • підготовка і проведення спільних онлайн опитувань (питання узгоджуються напередодні) з наступними звітами.
    • проведення фокус-груп та воркшопів з клієнтами і-або партнерами (різні формати: круглі столи, групові зустрічі, спільні воркшопи і т. п.). За підсумками надається спеціальний аналітичний звіт.
    • створення кейсів по реалізованим проектам.
    • розробка персони покупця (портрет покупця – основа для всіх програм лідогенераціі, контент-маркетингу і лояльності).

Для кого ця послуга: вендори, інтегратори, дистриб’ютори.

Провайдери послуги: член АППАУ – B2B Ray, інші партнери по клубу B2B Ukraine – кращі агентства, бізнес-тренери та консультанти в області В2В маркетингу.

Приклади вже наданих послуг для інших членів АППАУ:

  • впродовж 2013–2017 рр. ми виконали велику кількість аналітичних робіт за опитуваннями ринку, в тому числі управління досвідом в АСУТП.
  • в рамках консалтингових проектів для вендора Х був виконаний ряд опитувань по їх партнерам з серед щитовіків, дистриб’юторів, інтеграторів і проектантів.

Що дає використання цієї послуги:

  1. Швидку орієнтацію за ринковими можливостями, вашим сильним і слабким сторонам, больових точках, сфері інтересів, а також мотивації партнерів і клієнтів. Після чого можна приймати ефективні управлінські рішення.
  2. Без подібних опитувань не можна побудувати-формалізувати системний портрет «персони покупця» – це основа для тактик лідогенераціі і контент-маркетингу, а також – лояльності.
  3. Це може бути частиною проекту з розробки чи поліпшення програм лояльності або управління каналами продажів.

Оглядова стаття з прикладами – «Управління досвідом – все ще виклик».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *