Комплексна програма генерації лідів за допомогою Marketing Automation
«Лідогенерація» – процес генерації лідів через маркетинг і за допомогою цифрових технологій. У сучасному світі ці технології реалізуються програмним забезпеченням класу Marketing Automation. Воно дозволяє автоматизувати багато активностей маркетингу з управління базою контактів, розсилки, SMM, SEO, контент-маркетингу тощо.
Провайдер послуги з лідогенерації та автоматизації марктеингу B2B Ray пропонує комплексну програму (3–6 міс.), що включає :
- Управління базою даних маркетингу. Нарощування бази контактів і лідів, їх сегментація і профілювання (залежить від стану початкової бази і кількості контактів в ній).
- Управління посадковими сторінками і формами. Створення Landing Page і форм, управління реєстраціями для захоплення лідів.
- Налагодження email-маркетингу. Дизайн, створення, розсилка й аналітика електронних листів.
- Інтеграція в соціальні медіа. Створення контенту і надання додаткових інструментів управління SMM.
- Контент-маркетинг. Створення і публікація різних видів експертного контенту.
- Передача технології Marketing Automation. Навчання користувачів, технічна підтримка та супровід мультиканальних маркетингових компаній.
Вигоди і результати програми генерації лідів за допомогою Marketing Automation для членів АППАУ:
- Зростання кількості лідів (50–100 / міс.).
- Зростання кількості «гарячих» лідів (до 30 / міс.).
- Розвиток власних компетенцій маркетингу у клієнта.
- Інтеграція з продажами (CRM).
У порівнянні зі звичайними методами лідогенераціі (вручну і через продажі) системне використання комплексних програм за допомогою Marketing Automation дає зростання лідів до 600% при зниженні вартості на ліда до 350%.