Комплексна програма генерації лідів за допомогою Marketing Automation

Комплексна програма генерації лідів за допомогою Marketing Automation

«Лідогенерація» – процес генерації лідів через маркетинг і за допомогою цифрових технологій. У сучасному світі ці технології реалізуються програмним забезпеченням класу Marketing Automation. Воно дозволяє автоматизувати багато активностей маркетингу з управління базою контактів, розсилки, SMM, SEO, контент-маркетингу тощо.

Провайдер послуги з лідогенерації та автоматизації марктеингу B2B Ray пропонує комплексну програму (3–6 міс.), що включає :

  1. Управління базою даних маркетингу. Нарощування бази контактів і лідів, їх сегментація і профілювання (залежить від стану початкової бази і кількості контактів в ній).
  2. Управління посадковими сторінками і формами. Створення Landing Page і форм, управління реєстраціями для захоплення лідів.
  3. Налагодження email-маркетингу. Дизайн, створення, розсилка й аналітика електронних листів.
  4. Інтеграція в соціальні медіа. Створення контенту і надання додаткових інструментів управління SMM.
  5. Контент-маркетинг. Створення і публікація різних видів експертного контенту.
  6. Передача технології Marketing Automation. Навчання користувачів, технічна підтримка та супровід мультиканальних маркетингових компаній.

Вигоди і результати програми генерації лідів за допомогою Marketing Automation для членів АППАУ:

  1. Зростання кількості лідів (50100 / міс.).
  2. Зростання кількості «гарячих» лідів (до 30 / міс.).
  3. Розвиток власних компетенцій маркетингу у клієнта.
  4. Інтеграція з продажами (CRM).

У порівнянні зі звичайними методами лідогенераціі (вручну і через продажі) системне використання комплексних програм за допомогою Marketing Automation дає зростання лідів до 600% при зниженні вартості на ліда до 350%.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *