Створення експертного контенту
Створення експертного контенту (як білі книги, кейс-стаді, гайди тощо) – ахілесова п’ята більшості В2В компаній. Це пов’язано як правило з недостатнім ресурсом, що однаково добре розуміється в контент-маркетингу, а з іншого боку знає специфіку галузі.
Суть послуги зі створення експертного контенту
Агентство B2B Ray пропонує для членів АППАУ створення на умовах аутсоурсингу наступні види контенту:
- Кейс-стаді (Case Study).
- Блоги, статті.
- Білі книги (White Papers).
- Презентації під вебінари (включаючи роботу дизайнера).
- Відео-інтерв’ю та відео-ролики.
- Посадкові сторінки (Landing Page).
Для постійних членів АППАУ ці послуги надаються зі знижками або безкоштовно. Безкоштвно: консультації по створенню, аналіз існуючих кейсів та інших видів контенту, рекомендації з покращення. Платно: створення нових одиниць контенту.
Приклад створення Кейс-стаді
Об’єми та методика:
- Підготовка: ознайомлення з існуючими матеріалами, розмова з прожект (продакт) менеджером або комерційним інженером про результати проекту, вибір 1–2 персон зі сторони клієнта.
- Підготовка питань до інтерв’ю з клієнтом, затвердження.
- Проведення інтерв’ю.
- Розробка контенту (стаття + візуальні матеріали).
- Упаковка по 3-м видам контенту.
Вихідні документи:
- Кейс-стаді (1000–1600 слів).
- Інтерв’ю з клієнтом: стаття (800–1200 слів).
- «Уроки кейсу» – рекомендації для керівництва, маркетингу й продажу – для внутрішніх цілей (до 1200 слів): тут надаються окремі інсайти, конкуретні моменти, можливий негативний досвід тощо.
Зміст основного документу кейс-стаді:
- Коротке резюме (summary).
- Клієнтський контекст: головні фактори впливу, виклики.
- Рішення провайдера.
- Отримані результати. Оцінка клієнта та представників провайдера.
- Висновки. Заклик до дії
Структура може бути розширена в залежності від повноти матеріалу.