Створення експертного контенту

Створення експертного контенту

Створення експертного контенту (як білі книги, кейс-стаді, гайди тощо) – ахілесова п’ята більшості В2В компаній. Це пов’язано як правило з недостатнім ресурсом, що однаково добре розуміється в контент-маркетингу, а з іншого боку знає специфіку галузі.

Суть послуги зі створення експертного контенту

Агентство B2B Ray пропонує для членів АППАУ створення на умовах аутсоурсингу наступні види контенту:

  1. Кейс-стаді (Case Study).
  2. Блоги, статті.
  3. Білі книги (White Papers).
  4. Презентації під вебінари (включаючи роботу дизайнера).
  5. Відео-інтерв’ю та відео-ролики.
  6. Посадкові сторінки (Landing Page).

Для постійних членів АППАУ ці послуги надаються зі знижками або безкоштовно. Безкоштвно: консультації по створенню, аналіз існуючих кейсів та інших видів контенту, рекомендації з покращення. Платно: створення нових одиниць контенту.

Приклад створення Кейс-стаді

Обєми та методика:

  • Підготовка: ознайомлення з існуючими матеріалами, розмова з прожект (продакт) менеджером або комерційним інженером про результати проекту, вибір 1–2 персон зі сторони клієнта.
  • Підготовка питань до інтерв’ю з клієнтом, затвердження.
  • Проведення інтерв’ю.
  • Розробка контенту (стаття + візуальні матеріали).
  • Упаковка по 3-м видам контенту.

Вихідні документи:

  1. Кейс-стаді (1000–1600 слів).
  2. Інтерв’ю з клієнтом: стаття (800–1200 слів).
  3. «Уроки кейсу» – рекомендації для керівництва, маркетингу й продажу – для внутрішніх цілей (до 1200 слів): тут надаються окремі інсайти, конкуретні моменти, можливий негативний досвід тощо.

Зміст основного документу кейс-стаді:

  1. Коротке резюме (summary).
  2. Клієнтський контекст: головні фактори впливу, виклики.
  3. Рішення провайдера.
  4. Отримані результати. Оцінка клієнта та представників провайдера.
  5. Висновки. Заклик до дії

Структура може бути розширена в залежності від повноти матеріалу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *