Skip links

Створення та поширення кращих практик по різним напрямам діяльності

АППАУ спільно з чисельними експертними комітетами, аналізує та фіксує кращі практики по чисельним напрямам технологічного, інноваційного та інституційного розвитку. Ми можемо надавати інформацію та консультації Від технічних стандартів Індустрії 4.0 й до кращих розвитку інновацій в конкретній галузі.

Виконавча дирекція АППАУ

Виконавча дирекція АППАУ

Експортна підтримка компаній та міжнародна співпраця

Виконавча дирекція асоціації постійно працює над покращенням пропозицій в цій сфері. Ключові послуги в цій категорії: допомога у формуванні експортних пропозицій окремим членам асоціації, тренінги та консультації, спільні торгові місії та стенди на виставках.

Виконавча дирекція АППАУ

Виконавча дирекція АППАУ

Нетворкінг, проведення заходів та кампаній з піару та лідогенерації

Щорічний графік АППАУ включає більше 50 різноманітних заходів, розподілених по різним галузям, цільовим аудиторіям, регіонам та темам. Ці заходи є частиною програм маркетингових комунікацій по реалізації тих чи інших цілей, які оновлюються щорічно.

Виконавча дирекція АППАУ

Виконавча дирекція АППАУ

Позиціонування та просування членів асоціації в ролі лідерів (одних з лідерів ринку) по відповідним цільовим сегментам

Завдяки багатолітньому досвіду в технологіях, розвитку ринку та маркетингу, ми можемо швидко позиціонувати учасника ринку в новому іміджі (позиції), яка вигідно вирізняє його в конкурентному та ринковому оточенні. АППАУ сильно акцентує на лідерстві – його необхідності та перевагах, й допомагає вирощувати лідерів на різних рівнях та категоріях.

Виконавча дирекція АППАУ

Виконавча дирекція АППАУ

Створення та підтримка колективних інструментів для впливу на середовище

Змінювати середовище, впливати на ринок та уряд неможливо без інструментів впливу. Для співпраці членів асоціації у вирішення колективних завдань розвитку АППАУ створила та розвиває чимало колективних інструментів.

Виконавча дирекція АППАУ

Виконавча дирекція АППАУ

Аналітика ринків. Методики управління досвідом

Аналітика ринків. Методики управління досвідом

Аналітика ринків і управління клієнтським досвідом – одні з найбільш недовикористаних послуг АППАУ. Володіючи величезним досвідом і компетенціями в цих сферах, ми можемо швидко покращувати ваші показники маркетингу, сервісу, програм лояльності або партнерських програм.

Послуги АППАУ в цій області:

  • Безкоштовні послуги:
    • консультації про те, що таке СЕМ (управління клієнтським досвідом), які є інструменти, готові шаблони опитувань і т. п.
    • надання шаблонів питань і готових опитувальників під ваші власні онлайн опитування.
    • надання всієї необхідної інформації на тему СЕМ, включаючи спеціальні звіти АППАУ.
  • Платні послуги (спеціальна ціна):
    • підготовка і проведення спільних онлайн опитувань (питання узгоджуються напередодні) з наступними звітами.
    • проведення фокус-груп та воркшопів з клієнтами і-або партнерами (різні формати: круглі столи, групові зустрічі, спільні воркшопи і т. п.). За підсумками надається спеціальний аналітичний звіт.
    • створення кейсів по реалізованим проектам.
    • розробка персони покупця (портрет покупця – основа для всіх програм лідогенераціі, контент-маркетингу і лояльності).

Для кого ця послуга: вендори, інтегратори, дистриб’ютори.

Провайдери послуги: член АППАУ – B2B Ray, інші партнери по клубу B2B Ukraine – кращі агентства, бізнес-тренери та консультанти в області В2В маркетингу.

Приклади вже наданих послуг для інших членів АППАУ:

  • впродовж 2013–2017 рр. ми виконали велику кількість аналітичних робіт за опитуваннями ринку, в тому числі управління досвідом в АСУТП.
  • в рамках консалтингових проектів для вендора Х був виконаний ряд опитувань по їх партнерам з серед щитовіків, дистриб’юторів, інтеграторів і проектантів.

Що дає використання цієї послуги:

  1. Швидку орієнтацію за ринковими можливостями, вашим сильним і слабким сторонам, больових точках, сфері інтересів, а також мотивації партнерів і клієнтів. Після чого можна приймати ефективні управлінські рішення.
  2. Без подібних опитувань не можна побудувати-формалізувати системний портрет «персони покупця» – це основа для тактик лідогенераціі і контент-маркетингу, а також – лояльності.
  3. Це може бути частиною проекту з розробки чи поліпшення програм лояльності або управління каналами продажів.

Оглядова стаття з прикладами – «Управління досвідом – все ще виклик».

Виконавча дирекція АППАУ

Виконавча дирекція АППАУ

This website uses cookies to improve your web experience.